Flashback Friday

SONY DSC
I forgårs og i går sad jeg og lavede en (ekstra) back-up af alle mine billeder. Jeg har over 10.000, så det tager sin tid. Heldigvis er de vigtigste af dem fremkaldt og i album, for jeg synes ikke, jeg får set billederne, hvis de kun ligger digitalt, og så er det også hyggeligt at sidde med N og et album i skødet og kigge billeder. I forbindelse med back-up’en kunne jeg ikke lade være med at kigge en masse mapper igennem, og jeg blev især glad af at se billeder fra vores mange ferier. Her er nogle glimt fra vores tur til Santorini i 2012. Det var virkelig en fantastisk ferie, og jeg vil gerne tilbage engang.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Skriv et svar

