En klassiker

SPONSORERET

Kan en dukkeseng være en klassiker? Måske ikke… Men jeg vil nu alligevel vove at påstå, at Smallstuff har skabt en klassiker i deres smukke Rosaline dukkeseng, som efterhånden fås i et væld af farver. Der er ingen tvivl om, at den står på ønskelisten hos mange små piger og drenge, og sikkert også disses forældre, for det er en dukkeseng udført i kvalitetsmaterialer, og det kan vi jo godt lide, ikke?

kiliseng og smallstuff dukkeseng

Men den seng tror jeg nok, der er mange som kender til. Hvad I måske ikke ved er hvor mange andre ting Smallstuff laver til de små. Med deres legetøj, sengetøj og børneinteriør kommer der kulør på tilværelsen (og børneværelset), og jeg er vild med det! (det fremkommer nok også af Ns værelse, som er fyldt med farver og glade dage). Desuden er jeg tosset med, at man kan få matchende juniorsengetøj og dukkesengetøj – how cute is that?? Det ved jeg i hvert fald, at den lille pige her i huset ville være vild med.

Smallstuff forhandles her hos Dubuy.dk, som jeg før har rost for deres gode service – en 5/5 score på Trustpilot er ikke til at tage fejl af!

/Indlægget er sponsoreret, men er udtryk for mine egne holdninger

Se min reklamepolitik her

One thought on “En klassiker

Skriv et svar

