Konference

Lige nu sidder jeg i lufthavnen. Jeg har været til min første akademiske konference og med fare for at lyde som en kommunikationsnørd, så var det vildt fedt! Jeg holdt en præsentation på baggrund af et semesterprojekt, jeg skrev i foråret, som min vejleder synes godt om og sendte ind til udvælgelse. Præsentationen gik godt, men mest af alt er jeg glad for al den inspiration, jeg har fået af andre med tilknytning til faget CSR. Det er altså også lidt sjovt, at snakke med nogen, som man ofte har citeret i sine universitetsprojekter.

   
    
   

Skriv et svar

