Byggeupdate

Nu har vi været i gang med at bygge i omkring fem måneder og det begynder virkelig at ligne et hus (: Indervæggene er snart færdige, ligesom vi har fået sat Veluxvinduer i og i denne uge kommer teglstenene på. Det er vigtig, at vi får lukket huset, inden det bliver efterår. Der er mange ting og processer, som jeg ikke er helt inde i, og som jeg ikke rigtig kan “se” er sket. Men nu hvor væggene er ved at være der, er jeg helt vildt begejstret, da jeg nu kan se, hvordan husets rum kommer til at være. Det er virkelig en spændende (men også meget hård!) process at bygge huset selv og der bliver lagt ufatteligt mange timer i det. Men allerede nu er jeg ikke i tvivl om, at det er det hele værd i den sidste ende, når vi står med et fantastisk dejligt hus (:

IMG_8545

^Byggerod

IMG_8394

^Et billede som efterhånden er nogle uger gammelt. Dette bliver køkken-alrum/stue

IMG_8257

^Huset før gavlene kom op og isolering + undertag blev lagt

IMG_8548

^Huset 21/8

Skriv et svar

