Radiojunglen

Jeg leder efter en radio til køkkenet og har virkelig svært ved at beslutte mig for en. Der findes vildt mange og når man som jeg ikke er inde i de forskellige specifikationer, er det svært at vide hvilke, der kan indfri vores ønsker. Den skal have god lyd (det er her jeg er på bar bund??) og se godt ud, og så må den gerne have bluetooth. Jeg regner dog med, at vi på et tidspunkt skal have et Sonos-anlæg eller noget lignende, så radioen skal altså primært agere “køkkenradio”. Her er de radioer, som jeg er faldet for indtil videre, omend nogle af dem ikke opfylder kravet om bluetooth:

radio sort

Tangent DAB 2go, sort, BrandAvenue, 1499,-

radio hvid

Tangent DAB 2go, hvid, BrandAvenue 1499,-

radio2hvid

IRC DAB+, Gucca 1312,-

radio2sort

Argon DAB1+ v5, HiFi klubben, 999,-

radiocreme

Retro Mini, View Quest, ca. 620,-

 

Skriv et svar

