Back in business

Skærmbillede 2015-08-21 kl. 17.40.00

Så er jeg back in business i mere end én forstand. Jeg har holdt en meget lang (blogfri) sommerferie, som dog føles meget kort, set i perspektiv (men gør de ikke ofte det, sådan nogle ferier?). Den danske sommer har været mere lunefuld end nogensinde, men vi har nydt at have fri. Nogen udlandsferie blev det ikke til i år, da vi har haft nok at se til med byggeriet, så vi har simpelthen ikke haft tid. Mere om sommerferien i et andet indlæg..

Nu er hverdagen atter tilbage, omend en anderledes en af slagsen. Jeg er startet som praktikant i marketingafdelingen i en international virksomhed. Det er spændende og udfordrende, men også noget af en omvæltning, når vi har været vant til, at jeg har meget frihed til at planlægge min tid selv. Nu arbejder jeg fuld tid, og T bygger hus fra morgen til aften. Det betyder lange dage i dagpleje for N, hvorfor jeg nu er endnu mere glad for, at hun går i dagpleje hos sin mormor (:

Vi er stadig ved at vænne os til den nye hverdag, men jeg føler allerede, at vi så småt er begyndt at få en god rytme i tingene. Håber I har haft en god sommer (og nyder den endnu)! (:

 

Skriv et svar

