En smule sommer

IMG_7891

Jeg er lige så forundret over vejret som alle andre. Kalenderen siger ultimo juni og jeg har stadig ikke følelsen af, at det er sommer. Jeg håber, det vender på fredag, når jeg får sommerferie (: I forrige uge var der én dag med vildt godt vejr og det udnyttede vi til fulde og var ude hele dagen og lege med vand, spise friske jordbær, læse bøger i skyggen og grille om aftenen. Jeg ønsker mig mange flere af sådanne dage, for så er den danske sommer altså nummer ét.

IMG_7893

Skriv et svar

