Floorplanner

Nu hvor vi er ved at bygge hus, og selv har stået for plantegning og alt andet, så er Floorplanner min bedste ven. Jeg fik et tip om denne side og app af en veninde, og gik i gang med at “tegne” dagen efter. Den er altså helt genial, hvis man fx er ved at bygge, skal flytte, eller bare godt kan lide at flytte rundt på sine møbler. Siden hedder Floorplanner.com, og her kan du tegne din plantegning efter mål og indsætte møbler, som kan justeres i størrelsen, så de passer til netop dine møbler eller ønskekøb. Du kan endda se dine tegninger i 3D.

Lige for tiden er jeg nok inde på siden næsten hver dag, bare lige for at tjekke, at alt er som det skal være, og om der er noget jeg har lyst til at rykke rundt, haha (: Der er også en app man kan downloade til mobilen, hvor man kan se sine plantegninger, men dog ikke ændre i dem.

Det er bare om at komme i gang, men pas på – man bliver afhængig! 😀

floorplanner1

floorplanner2

 

Nedenfor er vores fremtidige plantegning, som den ser ud nu. Dog er det kun stueetagen, der kan ses her, men halvdelen af førstesalen er også udnyttet (: Behøver jeg at sige, at jeg GLÆDER mig til det står færdigt??

floorplanner3

Skriv et svar

