Studieliv

studie

I dag har jeg afleveret mit projekt, som jeg i dette semester har skrevet alene. Aalborg Universitet er kendt for deres “Problem Based Learning” og hertil mange projekter, og det er lidt anderledes, end hvad jeg har været vant til i Aarhus (på det tidligere Handelshøjskolen). Jeg har det bedst med korte, intensive eksaminer, så dette projekt har været lidt hårdt, især fordi det jo ramler sammen med byggeriet, som altså også kræver mange kræfter, tanker og beslutninger. Men nu er projektet afleveret og jeg kan se frem til at forsvare det i slutningen af måneden, hvorefter jeg har ferie i godt og vel seks uger, inden jeg starter min praktikperiode i en marketingafdeling. Det glæder jeg mig vildt meget til – det bliver så godt at komme ud i den virkelige verden og prøve tingene af.

Billedet er fra før vi flyttede i kælderen, under en anden eksamen, som heldigvis gik rigtig godt (:

Skriv et svar

