Day One

Selvom jeg blogger, har jeg, især efter N er blevet født, haft behov for at skrive dagbog. Jeg bruger dog ikke den traditionelle form, men er gået over til app’en Day One, som er digital. Jeg er SÅ glad for den app og jeg vil varmt anbefale den til alle. Jeg bruger den ikke hver dag, men altid flere gange om ugen. Indtil videre har jeg den kun til iPhone, men man kan også købe den til sin Macbook og iPad, og på den måde skrive på hvilken platform man har lyst til, og så synkroniserer den og gemmer oppe i “skyen”. Den eneste ulempe er at man kun kan gemme ét billede pr. post (man kan dog godt gemme flere posts per dag), men de er vist ved at udvikle dette, ligesom overvejer at gøre det muligt at gemme videoer til posts. Lige nu er den super simpel, hvilket også er det, der gør den så anvendelig. Til iPhone koster den omkring $5. Du kan læse mere om den her

Day-One-app-for-iPhone DayOne3 Day-one1 Day One 4

Skriv et svar

