POMPdeLUX SS15 køb


PompDeLuxSS15

Det er ingen hemmelighed, at jeg er vild med POMPdeLUX’s børnetøj. SS15-kollektionen er ingen undtagelse og derfor vil jeg lige dele de ting, jeg har købt til N (er sikker på at der skal købes mere senere…). Jeg købte det til Åbent Hus arrangement hos en shopping advisor, men kollektionen kan nu også købes online her.

Jeg har med vilje undladt at købe kjoler, da jeg synes en top og et par (bløde) bukser er mere praktiske i hverdagen og giver mere bevægelsesfrihed. Der er dog også mange fine kjoler, så hvis der kommer en fin lejlighed til det, vil jeg ikke udelukke at en af kjolerne skal herhjem og bo 🙂

Skriv et svar

