Hverdag?

Skærmbillede 2015-01-18 kl. 20.38.51

Det er gået op for mig, at der ikke er meget “hverdag” i at være studerende. I hvert fald ikke længe af gangen. Herhjemme er vi ramt af sygdom igen, igen, igen.. Det føles efterhånden som en dårlig joke, for selvom man siger at børn = sygdom, havde jeg alligevel aldrig troet, at vi skulle være så ramte. Lige nu ser jeg frem mod varmere tider, for det betyder som regel også mindre sygdom. Nå, men januar er lig eksamensmåned, og jeg mangler pt. én mundtlig eksamen, før 8. semester starter omkring 2. februar. Jeg ser frem til at lære nyt, og jeg ved at tiden kommer til at flyve afsted, og at jeg pludselig står i endnu en eksamensperiode – livet som studerende.. Jeg glæder mig også til, forhåbentligt, snart at have fundet en praktikplads, så jeg ved, hvor jeg er at finde i efteråret!

Skriv et svar

