Vores lille englebasse

Der er ingen tvivl om at N er et lille englebarn (i hvert fald hvis du spørger hendes forældre 🙂 ). Men nu er hun (læs: billeder af hende) blevet klippe-klistret til den sødeste lille juleengel, som kan pynte på juletræet i år. Idéen fik jeg hos The Vintage Hausfrau sidste år, men der havde jeg ikke tid til at lave dem, med en dejlig baby på tre måneder og ikke mindst barnedåben, som lå i december. Jeg synes det er en god idé, at man kan lave nogle for hvert år, så samlingen stiger år for år, og man kan se tilbage (man behøver jo ikke lave tre hvert år). Jeg synes det var svært at fange de fine glitrende vinger med kameraet, men jeg håber, man nogenlunde kan få en fornemmelse for, hvordan de ser ud. Jeg mangler at sætte snor i disse, men se lige hvor sød vores lille juleengel er:

DSC06588

DSC06590

DSC06587

Skriv et svar

