Sengehimmel som hyggetelt

Jeg drømmer om denne fine, hyggelige hule til N, hvis hun en dag får et større værelse (hvilket jeg går og håber på). Jeg er helt vild med den, og så kan min hjemmelavede tipi altså godt rende og hoppe til fordel for sådan en smuk hule. Jeg tror den kunne være super fin med lidt happylights i, og jeg får associationer til 1001 nat og varmere himmelstrøg. Senere tænker jeg at den kan bruges som sengehimmel. Det er muligt, at man kan finde en billigere sengehimmel og bruge den på en lignende måde – det er i hvert fald en idé, man kan undersøge, hvis man også tænker at ens barn kan få fornøjelse af sådan en hyggelig (og smuk) hule.

sengehimmel som hule

sengehimmel

Billeder fra Mokkasin.com og Mokkasins blog

Skriv et svar

