Fine ting på vej fra Zara Kids

Snart kommer december, som for vores lille families vedkommende står på en masse hyggelige familiearrangementer i form af barnedåb, adventskomsammen, juleaften, julefrokoster osv. Derfor har jeg lige klikket en fin fin kjole hjem til N, som jeg tænker hun kan bruge ved nogle af lejlighederne. Derudover faldt jeg for en fin natdragt med pingviner og en rigtig fin sweatshirt, som også er meget anvendelig i denne kolde tid 🙂 Jeg er sådan set også vild med frakken på nederste billede, men kunne ikke rigtig forsvare at købe den, eftersom jeg ved at den herhjemme ikke vil holde til andet end fin brug, desværre. Her er de fine sager:

kjole Zara Kids

natdragt zara kids

sweatshirt zara kids

lammeskindsfrakke Zara Kids

 

 

Kjole, natdragt, sweatshirt, frakke

Skriv et svar

