Søde snekugler

Jeg har før fortalt om min forkærlighed for søde, finurlige lamper til børneværelset (her). Nu er jeg faldet for endnu en “lampe” – en særlig fin en af slagsen, som udover at fungere som vågelampe også er den flotteste snekugle, der bringer minder om jul og magi frem i mig 🙂 Den er fra Djeco og fås i flere varianter, bl.a. hos Lirum Larum Leg her. Jeg synes især den rosa er så fin og yndig, men det barnlige, eventyrlige udtryk på den mintgrønne taler også til noget i mig 🙂

snekugler

 

Skriv et svar

