POMPdeLUX

Jeg har længe glædet mig til at N blev 1 år, så hun kunne passe tøjet fra POMPdeLUX. Jeg tror ikke jeg er den eneste, der har det sådan? De laver bare så super lækkert tøj, og til fornuftige priser de fleste kan være med på. Endelig har N altså nået alderen, og størrelsen, der passer, så hun har selvfølgelig fået nogle nye styles fra POMPdeLUX her til efteråret.

Jeg er helt vild med farverne i kollektionen, og har faktisk valgt ene ting i farverne rose og eggplant. N har fået en fleecetrøje, en natdragt, to par bukser, en cardigan, to bodyer og to bluser. Hun har allerede brugt flere af tingene, og det glæder mig at se at tøjet er så anvendeligt og ikke på nogen måder hæmmer bevægelsesfriheden. Efter min mening skal børn kunne bruge kroppen i det tøj de har på, og det lever PdLs tøj op til. Hvis ikke N allerede havde en flyverdragt, så skulle hun uden tvivl have den fra PdL, for den er jeg hovedkulds forelsket i. Men måske næste år 🙂

DSC05924

DSC05922

DSC05928

DSC05931

DSC05935

 

Skriv et svar

