Tv-bord som intet fylder

Endelig har jeg fundet en god løsning på et tv-bord. Det var vigtigt, at det ikke fyldte for meget, og at der samtidig kunne være Playstation osv. i det. Desværre har vi, på den tiltænkte plads, lige præcis ikke plads til et tv-bord på 120 cm, hvilket de fleste tv-borde er, for så ville jeg have købt dette klassiske fra IKEA. Gode råd var dyre, men jeg endte med en hjemmegjort løsning.

Jeg har brugt to skoskabe fra IKEA, som ingenting fylder i dybden, men som kan indeholde Playstation, lidt dvd’er, joystick og diverse kabler. Min kæreste var sød at skære en MDF-plade ud i mål, så den passer ovenpå de to skoskabe – pladen blev så slebet lidt i kanterne og malet hvid og voilà – et stks diskret, lille, men rummeligt tv-“bord” 🙂

DSC05243

DSC05244

DSC05247

2 thoughts on “Tv-bord som intet fylder

    • Tak 🙂 PS’en står bare op, med “CD-drevet” opad, så når man åbner går PS’en med lågen ned og “står”/ligger skråt på den, men langt nede i kassen, hvis det er til at forstå? Vi er i hvert fald rigtig glade for løsningen 🙂 PS. Når PS’en er tændt har vi altid kassen åbnet, så den ikke bliver for varm dernede i 🙂

Skriv et svar

