Fødselsdagsmoodboard

Indrømmet: jeg synes det er sjovt at gå meget op i en fest og finde et bestemt tema at gå efter. Til den forestående begivenhed (N 1 år) har jeg således været på Pinterest og finde lidt inspiration til kager og pynt til en lille piges 1 års fødselsdag. Jeg kan godt lide pastelfarver, især lyserød og mintgrøn sammen, så det er det jeg er gået ud fra. Drømmer om sarte lyserøde balloner hængende i loftet, små delikate cupcakes i fine klæder, pastelfarvet slik og ombre regnbuekager i rosa nuancer. Ja, man kan jo ligeså godt gå “all in”, ikke? Om det bliver ved drømmen, eller om jeg får opfyldt nogle af ønskerne og kører temaet helt ud, det kan kun tiden (eller mangel på samme) vise. Stay tuned… 😉

1års

Skriv et svar

