Tipi

Herhjemme er vi for et par uger siden også hoppet med på tipi-trenden. Jeg synes det er SÅ hyggeligt med en tipi i stuen, især til læsning af historier eller måske en lille powernap – for N, that is 😉 Jeg har selv kreeret tipien, da jeg synes de ellers kan være lidt pebrede i prisen. Jeg har blot brugt fire rundstokke af 180 cm (købt i Silvan), og to alm. størrelse lagner. Denne model er lidt en prøvemodel, som jeg lavede i lagner for lige at prøve mønstret af. Men den er nu fin som den er, og jeg vil nok først sy en ny, når denne bliver slidt at se på. Jeg har delvist brugt opskriften fra Alvildas, men det endte med at jeg ændrede lidt hist og her, for at få det til at passe til de lidt lavere rundstokke. Desuden har Ns tipi ingen stroppe, der sidder fast på rundstokkene, igen fordi jeg lidt har set denne som en prøvemodel 🙂

Here it is..

DSC05100

DSC05101

DSC05102

DSC05107

Skriv et svar

