Dagplejestart

N er puttet og jeg sidder med computeren og en kop chai (og lidt chokolade) i sofaen og ser tv – multitasking, når det er bedst 🙂
I dag var Ns første officielle dag i dagpleje, og det gik rigtig fint. Nu er vi i en særligt heldig situation, da N bliver passet af sin mormor, som er dagplejer. Derfor føler hun sig helt tryg ved at være afsted, og jeg er ikke i tvivl om, at hun hygger sig og har det godt der. Det er derfor også et faktum, at det er hårdest for mig at hun nu er startet. Jeg er virkelig blevet vant til at hun bare altid er der.
I dag udnyttede jeg muligheden og tog til frisøren, og shoppede lidt. Sikke en luksus det er at gå rundt uden barnevogn, madpakke, pusletaske med udstyr til alle tænkelige “krise”situationer og ikke mindst en baby, som helst holder sig vågen, når det er mest ubelejligt. Trods jeg nød at være afsted uden alverdens udstyr, så saaaaavnede jeg altså min lille guldklump. Men jeg kan ligeså godt vænne mig til det, nu hvor studiet, og dermed forelæsninger, gruppearbejde, deadlines og tykke bøger, venter. Jeg glæder mig til at blive udfordret fagligt igen, men synes nu barslen er en helt speciel magisk tid 🙂

IMG_2713.JPG

2 thoughts on “Dagplejestart

Skriv et svar

