Regntøj til dagplejestart

N starter snart i dagpleje (GISP, hvor bliver tiden af?!) og i den forbindelse skal hun bruge noget regntøj, så jeg var på regntøjsjagt den anden dag. Jeg kan generelt bedst lide tøj i bløde, douche farver, men lige med regntøj synes jeg godt det må være sprudlende og farverigt. Jeg fandt et rigtig fint og lækkert sæt fra Mikk-Line, som er PVC-frit, åndbart og vind-og vandtæt, men var for nærig til at købe det til fuld pris, da jeg tænkte det da måtte være på tilbud et sted (det var lige i slutspurten af udsalget). Så jeg gik hjem og søgte på diverse webshops, og var så heldig at finde det på IsaDisaKids, hvor jeg fik det til halv pris, inkl. fragt, da der var ekstra 10 % med en rabatkode. Så jeg var godt tilfreds, da det kom med posten om formiddagen to dage efter. Super dejligt at det nu er på plads, så N kan boltre sig i haven i dagplejen selvom græsset er vådt eller det regner lidt 🙂

DSC05069

DSC05072

Skriv et svar

