Feriemode

Nu er der ikke mange timer til T har sommerferie, og vi glæder os helt vildt til at have tre uger sammen! Det bliver så skønt at have masser af tid sammen alle tre, og bare nyde sommeren og de sidste uger inden hverdagen igen banker på, og et nyt kapitel i vores liv som lille familie starter: nemlig når min barsel er slut, studiet begynder og N skal i dagpleje. Bloggen vil nok blive lidt stille de kommende uger, men mon ikke jeg kigger ind i ny og næ 🙂
Håber I alle får en god sommer, om I har ferie i sigte eller har holdt 🙂

20140719-100954-36594655.jpg

2 thoughts on “Feriemode

  1. Hej Maria. Jeg er ny følger her på bloggen og synes allerede, at den er alletiders. Jeg venter selv en pige og er i uge 24, så jeg synes, at bloggen er ekstra interessant 😉 Men dejlige billeder og skønne tips (brug af Bobles og køb af solskærm, love it). Anyways – jeg glæder mig til at følge med 🙂

    Sol- og sommerhilsner
    Pernille

    • Hej Pernille,

      Det gør mig glad at høre at du kan lide at følge med, og at du kan bruge nogle tips. Stort tillykke med graviditeten, hvor er det spændende! Der er jo masser af god inspiration her i blogland, hvilket jeg da selv kan huske jeg godt kunne bruge, især da jeg var gravid (og det kan jeg for den sags skyld stadig). Vi har lige været på ferie, så derfor har her været stille, men sådan er det vist generelt i ferieperioder 🙂 Hav en god sommer og tak for din besked!

      Maria

Skriv et svar

