Nibe Festival

Det er efterhånden fast tradition at jeg er til Nibe Festival. Jeg var sågar afsted sidste år, da jeg var gravid med N. I år var jeg afsted med mine søstre, og det var ikke festival som umiddelbart passer til majoritetens associationer. Jeg kørte nemlig til og fra Nibe onsdag og torsdag, og begge de dage var vi hjemme til aften, hvor vi så fx spiste sammen og hyggede (sammen med N). Det var super hyggeligt, og passede mig egentlig rigtig godt. Fredag fik jeg dog lidt alkohol indenbords, så der blev skrålet et par toner højere end de andre dage 😉

Nogle af de artister vi så var blandt andre Mads Langer, Shaka Loveless, R. Noor, Marie Key, Christopher, Lars Lilholt, James Arthur og Rasmus Seebach. Lidt af en blandet landhandel, men alle en oplevelse på hver sin måde 🙂

IMG_1183

På vej

IMG_1190

Mads Langer

IMG_1258

Shaka Loveless

IMG_1271

R. Noor

IMG_1274

Marie Key

IMG_1297

Christopher

IMG_1299

Lars Lilholt

IMG_1309

Rasmus Seebach…

IMG_1307

… foran en fyldt hesteplads i dejligt vejr

One thought on “Nibe Festival

Skriv et svar

