Williamdam.dk

wd_logo

Det er lang tid siden jeg stiftede bekendtskab med Williamdam.dk, og eftersom jeg kun har været positivt overrasket over siden, har jeg takket ja til at skrive om dem. Williamdam.dk er en online boghandel som sælger bøger og deslige til billige priser og med lynhurtig levering af langt de fleste produkter. Jeg har købt to bøger dér tidligere, en til mig selv og en til min mor i gave, begge købt på netop den side fordi det var den allerbilligste pris jeg kunne finde bøgerne til (og efter første køb vidste jeg at levering også er hurtig og at tingene er i orden).

førsteår

 

Derudover har jeg også købt sider til Ns barnets bog på siden. Ns barnets bog har jeg før skrevet om (se her). Den er super god(!), hedder “Mine første år” og kan findes på Williamdam.dk lige her (fåes også i drenge-udgave og neutral i grøn). Det gode ved den er blandt andet at man kan tilpasse sideantal efter eget behov, og kan købe ekstra sider til de emner man gerne vil skrive mere om/ have flere billeder af. Som sagt købte jeg mine sider på Williamdam.dk, og der er masser af forskellige at vælge imellem, bare søg på “SpecialDay” i søgefeltet 🙂

Udover sædvanlige/fysiske bøger og tilbehør fører Williamdam.dk også et stort udvalg af e-bøger – se her. Jeg har længe tænkt på at benytte mig af e-bøger – alle havde dem i London i tuben, og de ser så smarte ud. Især på ferier plejer jeg at læse vildt mange bøger, hvorfor en e-bog ville være noget lettere at medbringe end en hel stak bøger. Om jeg har tid til masser af bøger på ferier fremover, efter jeg er blevet mor, må dog stå i det uvisse til det er prøvet 😉 E-bøger kan læses på computer og smartphone, men jeg synes en e-bogslæser eller en iPad er mest handy til formålet, så det skulle jeg måske overveje at erhverve mig, så e-bogsverdenen kan åbne sig for mig.

I alle tilfælde kan jeg varmt anbefale at handle bøger, fysiske eller elektroniske, via Williamdam.dk, som jeg kun har rigtig gode erfaringer med 🙂

/Indlægget er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

Skriv et svar

