Sommersko fra Eshoes.dk

Sommersko

Jeg har før nævnt at jeg er blevet lidt kedelig praktisk i mit valg af sko 😀 Herhjemme er det da også oftest et par sneakers der ryger på, pånær her om sommeren, hvor Birkenstock står øverst på listen over sko der bliver brugt. Jeg har et par Gizeh (øverst venstre hjørne) og et par med én rem, begge i sort, men jeg drømmer om at udvide samlingen med et par med to remme (Arizona, nederste højre hjørne). Jeg er i hvert fald godt tilfreds med at de er blevet moderne, selvom min kæreste ikke kan se det kønne i dem. Jeg synes først og fremmest de er vildt dejlige at gå i, men faktisk synes jeg også de er flotte.

eshoes.dk har de et kæmpe(!) udvalg af Birkenstock, både til voksne og børn – se hele sortimentet her. Generelt har Eshoes mange forskellige mærker, fra Birkenstock og New Balance til de populære børnesandaler fra Bundgaard og espadrillerne (på billedet) fra firmaet TOMS med den beundringsværdige socialt ansvarlige forretningsmodel  “One for One”. Når du køber et par TOMS sko, giver TOMS et par sko til et barn i nød.

Jeg har ikke selv handlet på Eshoes.dk før, men jeg kan se at de har en enormt god score på Trustpilot på hele 9,5/10. Derudover har de gratis fragt og fri returnering ved bytte, hvilket i mine øjne er en kæmpe fordel på online webshops.

Lige nu er der desuden sommerudsalg på Eshoes.dk med masser af rabat på mange varer – Tjek det ud! 🙂

IMG_7087

Da jeg var gravid med N levede jeg i mine Birkenstock 🙂

/Indlægget er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening

Skriv et svar

