Karlekammerskab

For et par uger siden var jeg på bagagerumsmarked i Aalborg for at gøre en masse røverkøb 🙂 Jeg havde i lang tid kigget på DBA og Gul & Gratis efter et karlekammerskab til Ns værelse, da jeg synes de er super fine. Heldigt for mig var der en sælger på markedet, som havde medbragt et skab til salg, og jeg blev straks forelsket i dets uperfekthed, gamle detaljer og forholdsvis lille højde.

Efter en gang grundrens, grundmaling og to lag maling med glans 80 er skabet nu så godt som færdigt og står i vores gang nedenunder. Jeg regner med det skal på Ns værelse, men er ikke helt sikker endnu. Flot er det i hvert fald, og efter en del timer med penslen er det flot hvidt, men uden at have mistet sin sjæl og charme 🙂 Ikke et skab jeg sådan lige skiller mig af med igen!

IMG_0690

IMG_0691

foto

DSC04392

DSC04395

DSC04396

Skriv et svar

