Slut med babysvømning?

I onsdags var sidste gang til babysvømning i denne omgang, da der nu er sommerferie i seks uger. Derefter er jeg ikke længere på barsel, så hvis vi skal fortsætte til svømning, hvilket jeg rigtig gerne vil, vil det blive om eftermiddagen og med andre børn (læs: børn, ikke babyer!). Er vores lille N virkelig et barn nu? Jeg ved det ikke, men jeg tror nu at hun stadig er min lille baby lidt endnu 🙂 Anyway, det er først når jeg har mit skema at jeg kan se om ugentlige plask og dyk passer ind i den fremtidige hverdag. Jeg krydser fingre for at der er plads, og tror på at der kan gøres plads til det meste, hvis det er noget man prioriterer 🙂

IMG_0519

Vandhunden

Skriv et svar

