Optaget på kandidatuddannelse

optaget

I sidste uge fik jeg svar fra Aalborg Universitet, om at jeg er optaget på kandidatuddannelsen International Virksomhedskommunikation/ Engelsk. Jeg starter til september og jeg glæder mig meget. Jeg glæder mig til at få noget tid hvor jeg er mere Maria end jeg er mor, og jeg glæder mig til at blive udfordret og lære nyt. På den anden side tror jeg også det bliver super hårdt at være væk fra N flere dage om ugen, men jeg må huske på at det at være studerende ofte giver stor frihed og fleksibilitet til at administrere sin egen tid. Jeg ser frem til september, hvor en ny hverdag med nye rutiner skal etableres. Nu skal sommeren og de sidste par måneder af barslen bare nydes fuldt ud, inden et nyt kapitel begynder 🙂

3 thoughts on “Optaget på kandidatuddannelse

  1. TILLYKKE og held & lykke med dit kommende liv som både mor og fuldtidsstuderende 🙂 Det er godt nok spændende!

Skriv et svar

