Favoritter fra Dubuy.dk

Advarsel: læs ikke dette, hvis du ikke vil fristes! 🙂

Dubuy

Jeg har netop fået opmærksomheden op for Dubuy.dk, som er en online forhandler af alverdens lækre sager til hjemmet. Her er en blanding af masser af “it”-mærker og mere unikke, upcoming brands.

På collagen ovenfor har jeg samlet mine favoritter, og som I kan se er der både ting til køkken, stue og børneværelse, selvom der på hjemmesiden er ting til alle hjemmets rum. Her findes bl.a. de smukke salt- og peberkværne fra Menu, ting til børneværelset fra Sebra og Ferm Living og pynt til stuen fra Normann, Tom Dixon og Kähler. Jeg har faktisk også tænkt kæresten ind i det (nok fordi det lige har været fars dag), da jeg fandt en vinkaraffel fra Menu, som ikke bare er pæn, men også ekstra funktionel i og med at den også kan ilte vinen. Der er også forskellige vinkølere, som kunne være gode til al det rosé, der skal drikkes på terrassen her i sommer 🙂 Min top tre er nok kværnesættet, Normann stagen og Kählers Fiducia vase/lysestage familie – tre ting, der gerne må flytte ind herhjemme!

Næsten 1000 kunder har tilsammen givet Dubuy.dk scoren “perfekt” på Trustpilot, og det er da også en utrolig flot service, at Dubuy fx leverer dag-til-dag på næsten alle leveringer, hvis man bestiller inden kl. 16:00. Alt i alt er jeg vild med siden, og kan kun anbefale at klikke et smut forbi, hvis man altså er shoppe-lysten efter nye lækre must-haves til hjemmet 🙂

/Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

 

Skriv et svar

