Rosemunde

rosemunde

Jeg har altid syntes at Rosemundes klassiske silketoppe var super lækre. Toppen med blondekanten er en klassisker, som jeg tror de fleste tænker på, når de tænker på Rosemunde. Hvad jeg ikke vidste, var at brandet også har mange andre lækre ting at byde på. Blandt andet, som ses på collagen ovenfor, cardigans i samme bløde materiale som toppene (70% silke, 30% bomuld), og bukser der er pæne og behagelige på samme tid. Generelt har de et større sortiment til kvinder end jeg kendte til, og jeg ville ønske jeg havde vidst det noget før. Jeg tænker nemlig, at tøjet ville have været en dejlig luksus i starten af min barsel med N, hvor det tøj der var rart at have på ikke nødvendigvis var det pæneste at se på. Med tøjet fra Rosemunde får man altså både komfort, kvalitet og et pænt look.

Derudover har Rosemunde også børnetøj, som nok mest er henvendt til pigebørn. Jeg er især vild med det søde sæt på collagen, med bluse og nederdel. Desuden findes de fine silketoppe også til børn hos Rosemunde. Jeg kunne godt se N i dem, når hun bliver lidt ældre, for de er virkelig fine med blondekanten, og mon ikke de også er lige så rare at have på for børnene, som for os voksne? 🙂

Mange af Rosemundes styles er klassiske, og vil være en lækker tilføjelse til enhver basisgarderobe. Hvis du er interesseret i at se alt det lækre tøj, kan du finde Rosemundes hjemmeside og webshop her.

/ Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

Skriv et svar

