Vind bogen “Ved du, hvem du er?”

ved-du-hvem-du-er

I samarbejde med People’sPress udlodder jeg tre eksemplarer af bogen Ved du, hvem du er? af Arne Nielsson, Hanne Houbak og Anne Hermansen, som er eksperter inden for hver deres felt.

Ved du, hvem du er?” er, som navnet antyder, for dig, der har lyst til at lære dig selv bedre at kende, og blive klogere på de relationer du indgår i, både privat og erhvervsmæssigt. Bogen giver dig forskellige redskaber, du kan bruge til at skabe større selvindsigt og forståelse for andre, og den giver indblik i, hvordan man kan udfolde sit eget fulde potentiale samt opfordre andre til at gøre det samme.

“Ved du, hvem du er?” præsenterer fire forskellige typer; den empatiske Diplomat, den videnssøgende Analytiker, den handlekraftige Praktiker og den dynamiske Entusiast, som kan hjælpe dig med at blive den bedste udgave af dig selv, når du ved hvilken type, der passer på netop dig. For at finde ud af hvem du er og for at få kendskab til din personlige profil, indeholder bogen også to eksklusive typetest af høj kvalitet, som kan bruges af dig og én anden. Bogen gør det altså muligt for dig at blive klogere på, hvad der giver dig energi, overskud, drive og glæde og omvendt, hvad der dræner dig for energi og engagement.

Jeg har selv netop modtaget et eksemplar af bogen, og jeg glæder mig til at læse den, og lære mig selv bedre at kende. Jeg tænker det især vil blive brugbart, når jeg starter på min kandidat på et nyt universitet med nye mennesker til september!

For at vinde et eksemplar af bogen, skal du blot fortælle mig om du tror du kan lære mere om dig selv?

Skriv svaret i en kommentar til dette indlæg og du er med i konkurrencen – husk at skrive din e-mail.

Du er desuden velkommen til at følge mig via bloglovin’ og instragram (@marelmo), men det er ikke et krav. Jeg trækker tre vindere d.  15/6 og vinderne vil blive kontaktet direkte, og vil så få et eksemplar tilsendt. Held og lykke!

 

/Konkurrencen er sponsoreret af People’sPress

11 thoughts on “Vind bogen “Ved du, hvem du er?”

  1. Hej Maria , ja jeg er sikker på jeg kan lære mere om mig selv .Det kunne være rigtig spændende. Det tror jeg altid man kan ,vi bevæger os i mange forskellige sammenhæng med andre mennesker og har forskellige kasketter på . Kunne godt tænke mig at læse bogen.

  2. Ejh, hvor pudsigt! Jeg tumler lige netop rigtig meget med, “hvem jeg er”. Jeg har sagt op på mit arbejde (har sidste dag i dag) og aner ikke hvad jeg vil “når jeg bliver stor”. Jeg har sågar været et smut forbi en psykolog, der mener at pga. nogle tumulte teenageår, så fik jeg dengang ikke fundet mig selv, og det er så muligvis derfor at jeg i dag ikke ved hvilket ben jeg skal stå på.

    Så ja, jeg kan helt klart lære mere om mig selv, og skal netop til at bruge min tid “imellem jobs” til at finde mig selv. Jeg ville derfor helt klart blive rigtig glad for ekstra input i form af for eksempel denne bog 🙂

    //Nanna (nannaachristensen @ gmail . com)

  3. Åh hvor spændende. Svaret vil jeg mene er ja- man bliver vel aldrig for gammel til at lære sig selv bedre at kende! Den kunne være fantastisk, som sommerferie læsning 🙂

  4. Hej.
    Jeg læser med på din blog lidt i smug.
    Det er hyggeligt. Din smukke datter er født samme dag som min søn.
    Jeg skal snart starte på job igen og har i den forbindelse tænkt meget over hvordan det bliver. Nu som mor. Derfor vil det være super fedt at vinde den bog.
    🙂
    Mvh Louise

  5. Hej Maria.

    Jeg tror man lærer hele livet. Forskellige oplevelser gør, at man opdager nye sider af sig selv. Har været hos en terapeut engang og var dybt facineret af, hvordan man som person reagerer indenfor nogle bestemte kasser. Det kunne være dejligt at vinde bogen, er sikker på det er spændende læsning.
    Fortsat god sommer 🙂
    Vh Katja Mosen

  6. Jeg tror aldrig, man bliver færdig med at lære sig selv at kende – jeg satser i hvert tilfælde på at opdage nye sider af mig selv igennem hele livet. Det seneste år har jeg lært mine handlekraftige sider at kende, det er egentlig en ret god egenskab som lå gemt i mig 🙂 Jeg håber, jeg vinder bogen, så jeg kan få endnu flere perspektiver på min personlighed 🙂
    Venligst Helle – hellekongsted@msn.com

  7. Pingback: Give-away reminder | Ruder Hjerte

  8. Man kan altid lære mere om sig selv. Jeg jan i hvert fald. Særligt det at blive mor har gjort at der er rigtig mange sider der er ændret og anderledes ved mig nu end før. Det kunne jeg godt tænke mig at lære mere om.

  9. Hej Maria,
    Det er vel nok en spændende give-away du lokker med. Jeg er overbevist om, at vi lærer og vokser igennem alle livets faser, og derfor er der også altid nye ting og sider af sig selv, at man kan lære bedre at kende. Jeg vil rigtig gerne være den heldige vinder af “Ved du, hvem du er?” og jeg er sikker på, at det ville givet godt ud at bruge lidt tid på at læse bogen, inden vores familie på tre bliver udviddet med en lille ny.
    Mange hilsner
    Rikke

  10. Hej sødeste Maria 🙂

    Selvfølgelig kan vi lære mere om os selv. Jeg tror ikke kun det er andre mennesker der somme tider kan være en mysterie. For hvorfor er det lige vi nogle gange reagerer som vi nu en gang gør og hvad er meningen med galskaben – det er tanke som tit dukker op i de mest mærkelige situationer. Derfor kunne det være spændende at få en anden vinkel på det hele og måske en systematisk tankestrøm om, hvorfor jeg er mig eller hvordan man nu skal sige det 🙂

  11. Hvem er jeg – hvornår.? I går var jeg én person, da bød livet mig glæde og fest – i dag er jeg en anden person, der skal jeg begrave en god veninde. Hvem var jeg – da jeg var 10-17 år, ung sorgløs, flagrende og og uden bekymringer, klar til livets udfordringer. Hvem var jeg – da jeg var 18 -25 år og gav liv til børn og etablerede mig med mand, hus og vovse? Hvem blev jeg, for 2 år siden, da matriarken ikke længere var og nye roller skulle fordeles?
    Hvem er jeg lige NU, hvor jeg skal tænke over noget højere/dybere (modstridende ord, der lige i nuet betød det samme for mig) og også gerne være lidt filosofisk Hvad er det, der gennem livet er med til at pege mig i den retning der gør mig – HVEM JEG ER. Jeg søger i forvejen, svar på livet, af forskellige kanaler 😉 og jeg vil da meget gerne vinde “din” bog om – “Ved du hvem du er” – som højst sandsynlig kan kaste et lys fra en vinkel, som jeg måske ikke tidligere har søgt eller være vidende om.
    Mange knus
    Moster

Skriv et svar

