Badedragt fra LegoWear

N har været så heldig at få tilsendt en badedragt fra LegoWear.dk. Jeg faldt for denne, kaldet Aila 503, for den har de fineste farver og det sødeste lille “skørt”.

I dag havde N den så på til babysvømning, og der var da også flere der kommenterede hvor fin den var 🙂 Jeg er positivt overrasket over hvor nem den er at få på. Jeg har nemlig købt badebukser tidligere, udelukkende fordi jeg tænkte det ville være bøvlet med badedragt – men det er det slet ikke.

Generelt associerer jeg LegoWear med tøj af meget høj kvalitet, og i en palette med hele regnbuens farver, som børnene tit selv foretrækker. Som barn havde jeg selv tøj fra LegoWear, og jeg husker især en striktrøje fra netop det mærke som værende min yndlings 🙂

Ns badedragt er str. 74, og den passer hende perfekt nu, men hun kan nok også passe den i et par måneder endnu, for stropperne er endnu lidt løse til hende. Den bliver god til sommer, når hun skal ud i et lille soppebassin i haven – det bliver sjovt! Badedragten er utrolig blød at mærke på og farverne klare, og jeg tvivler ikke på at farven holder rigtig godt! Man kan da også se på billederne at N ikke på nogen måder bliver hæmmet i sine udfoldelser 🙂 Da hun prøvede den første gang sad hun også og nulrede med skørtet – mon ikke hun føler sig lidt fin deri 😉

Legobadedragt3

Legobadedragt2

N prøver sin nye badedragt fra LegoWear – tjek lige de dejlige elastik-arme ud ❤

Legobadedragt1

Så glad så hun ud, da vi skulle ind til babysvømning

/Indlægget er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

Skriv et svar

