Til terrassen

Da der i sidste uge var rigtig lækkert vejr, blev jeg helt i sommerstemning. Derfor har jeg fundet lidt inspiration til vores terrasse, så den rigtig kan blive hyggelig at sidde på i mange timer sommeren igennem.

Nogle af tingene på collagen har vi allerede, fx grill, havemøbler, oliventræ og lanterner, mens andre er ting jeg skal have fat i. Jeg er helt vild med den simple, hjemmelavede lygte, så sådan et par stykker må jeg have lavet.

Terrasse

Hjemmelavet lygte fundet her, IKEA SOLVINDEN lyskæde, Weber grill, Lanterner, ASKHOLMEN havemøbler, Reol, urtepotteskjulere, oliventræ og så synes jeg et glas rosé hører sig til 😉

H a v   e n   g o d   w e e k e n d! 🙂

/Maria

Skriv et svar

