Supplement til pusletaske – Belsac crossover

Når man skal udenfor hjemmets fire vægge som mor, er det ikke bare egne ting man skal huske. Ud over selve baby, skal man også huske at tjekke pusletasken for alverdens habengut  (læs: bleer, stofbleer, skiftetøj, skifteunderlag, vådservietter, ekstra sutter, grød + tilbehør, hagesmækker, lidt legetøj, etc. etc.). Selv har vi en pusletaske fra Odder, som jeg er ganske glad for. Men.. det er bare ikke praktisk at have alle mors ting i pusletasken, synes jeg i hvert fald ikke, da det ofte er store rum, og for mit vedkommende ligger pusletasken som oftest under barnevognen = uden for umiddelbar rækkevidde.

Det udløser et behovet for en lille, handy taske til mine egne sager, som pung, nøgler, mobil, spejl, tyggegummi, miniparfume, hårelastikker, neglefil og andre uundværlige(?) ting 🙂 Meget belejligt har jeg netop modtaget en crossover-taske fra Belsac af Carriealong.dk, som forhandler et bredt sortiment af tasker, primært online, men også i fysiske butikker i Aalborg, Kolding og Svendborg. Tasken er i det blødeste skind og en fin mørk sandfarve kaldet “earth”, og dens størrelse er helt perfekt til dens formål hos mig. Den har, som navnet antyder, en lang strop til at have tværs over kroppen, og så har den tre lynlåslommer. Der kan være lige det der skal, ikke mere, ikke mindre, og den er fiks at have med over skulderen på lange gåture med barnevognen eller på shoppingture, hvor pungen skal være lige ved hånden 😉 Den fåes til den nette sum af 299,- + fragt.

belsac-crossover

Tasken i det blødeste skind.

Fin detalje: mønstret inderfoer

Fin detalje: mønstret inderfoer

 

crossover-belsac

Modeblogger bliver jeg aldrig, men her er et billede in action 🙂

Jeg bestilte tasken sent mandag aften og den kom onsdag morgen – det kan man da kalde hurtig levering! Carriealong har tasker til en hver smag, fest, hverdag, shopping, herretasker, og de forhandler også et par af mine favoritter inden for skoletaske/rygsækkategorien, nemlig Haglöfs og Fjällräven. Det er helt klart en side jeg kan anbefale at kigge nærmere på 🙂

 

/Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

2 thoughts on “Supplement til pusletaske – Belsac crossover

Skriv et svar

