Boligønsker


boligonsker

 

Ja, som så mange andre så har jeg også altid et eller andet jeg kunne tænke mig til hjemmet.

For tiden drømmer jeg om at skifte vores brune læderfætter af en sofa ud med en meget flottere grå stofsofa, måske Vera fra Sofakompagniet (de har virkelig mange fine, og til rimelige priser!) eller en Karlstad fra IKEA med et par andre ben. I samme ombæring kunne vi godt bruge et nyt sofabord. Pt. har vi et sofabord af paller, men det er bare ikke så praktisk med en lille tumling, som snart kravler og har lyst til at sætte tænderne i alt. Sofabordet på kollagen er ligeledes fra Sofakompagniet, og jeg synes det virker mere stabilt med de fire ben, end de mange andre fine på markedet som desværre ofte kun har tre ben. Derudover kunne jeg virkelig godt tænke mig en smuk, gammel skænk eller kommode i teak, så jeg må jo tage afsted til diverse loppemarkeder og søge lykken, trods jeg ved at der er rift om teak i disse tider 🙂 Sidst, men ikke mindst er der opstået et pludseligt behov hos mig for at få et sengestel til vores seng. Jeg vil gerne have sengen mere “rammet ind” end bare de to madrasser på meder, som ser så sørgelige ud i vores soveværelse. Jeg synes denne fra IKEA ser fin ud, men jeg tror faktisk ikke engang den passer til vores seng, som er ret bred. Jeg må på udkig.

Barsel = tid til at søge nettet tyndt for boliginspiration kan blive dyrt! 😉

Skriv et svar

