Blomsterbarn

 blomsterbørn, hippier, unge, der lagde afstand til 1960’ernes materialisme og Vietnamkrig.

Blomster var blomsterbørnenes symbol på kærlighed, og Peace og Make Love, not War var deres slagord. Blomsterbørnenes livsstil var inspireret af indiske og indianske kulturer.

{Gyldendals Leksikon}

IMG_9166

Vores blomsterbarn ❤

Selvom N ikke er en hippie fra 60’erne, så var der lidt blomsterbarn over hende den anden dag, hvor hendes moster og jeg lavede blomsterkranse i haven i det gode vejr. Da N vågnede fra sin middagslur skulle hun selvfølgelig være med, så hun fik mærket lidt på græsset og hun prøvede en af kransene. Når jeg kigger på billedet tænker jeg på hvordan hendes udseende forandrer sig. Jeg synes der er stor forskel på hvordan hun så ud som spæd, og hvordan hun så ser ud nu – det ligner næsten ikke at det er den samme pige. De store blå øjne håber jeg hun bevarer, for selvom jeg i sin tid troede jeg skulle have en baby med brune øjne, da jeg selv har mørke, brune øjne, så er hendes dybe blå øjne bare noget helt særligt 🙂

Processed with VSCOcam with f2 preset

Babyhænder ❤

N med sin moster

N med sin moster

DSC02936

Det er sjovt at få lov til at sidde i græsset

DSC02991

Gavtyv-blik

DSC02992

K Æ R L I G H E D

Skriv et svar

