K for klassikerne Kili og Kubus

Sebra Kili seng og ByLassen kubusstage

Sebra Kili seng og ByLassen kubusstage

Den anden dag var en lidt vild dag på shoppefronten. Jeg har længe været forelsket i Junosengen, den originale lilleperseng. Men jeg synes priserne på en brugt, fyrre år gammel Junoseng er rimelig pebrede, i forhold til standen og det arbejde der oftes kræves i form af slibe og malearbejde. Så mener jeg det bedre kan betale sig at købe en fra ny, og her kommer Sebra Kili ind i billedet. Der er både fordele og ulemper ved begge senge, og valget har været svært. Jeg har været tilbageholdende med at købe Sebra Kili, fordi jeg ikke er så vild med det plexiglas der er i enderne af sengen. Jeg har overvejet om det mon er muligt at tage væk, hvilket kan blive en nødvendighed, hvis man vil beholde sengen i flere generationer, og en gang maling derfor bliver tiltrængende. Jeg har så været ude og se sengen, og det ser ud til være muligt at fjerne plexiglasset, så den kan males engang i fremtiden. Eftersom Sebra Kili også er opdateret iht. sikkerhedkrav, så var valget klart. LirumLarumLeg havde -20% på alt indtil i tirsdags d. 22. april, og det udnyttede jeg ved at købe sengen. Jeg tror det er det billigste man kan få sengen til, og jeg har da også set flere brugte Kilisenge til en højere pris end hvad den kom til at koste mig fra ny gennem dette tilbud. Den var dog ikke længere på lager, så den bliver sendt, når den kommer på lager igen. IH hvor jeg glæder mig til den kommer! Så kan man tale om materiel lykke 🙂 En anden ting jeg købte er kubusstagen designet af Mogens Lassen. Jeg købte den i hvid til fire lys, og den er jo smuk, og også en klassiker i mine øjne. kubus

3 thoughts on “K for klassikerne Kili og Kubus

  1. Pingback: Hvor køber man en Kubus lysestage? | Søren Pind

  2. Den Kili seng er også blevet en lækker nyklassiker. En utrolig populær seng, men af praktiske årsager. Den er flot og det at den kan slåes ud til juniorseng er fedt. Min pige på 6,5 år sover stadig i den. Og de to andre har også en i hver sin farve :-).

Skriv et svar

