Zoologisk have

I onsdags var N og jeg med en god veninde, Maria, i Aalborg Zoo. Solen skinnede fra en skyfri himmel, og det var den perfekte dag til en zoo-tur. N var overhovedet ikke interesseret i dyrene, men det havde jeg nu heller ikke forventet. Det var klart for Marias og min skyld at vi var afsted 🙂 Det er altid så hyggeligt at være i Zoo og gå rundt i den flotte park og kigge på alle dyrene, store som små, farlige som ufarlige. Når jeg går rundt dér i Zoo glæder jeg mig bare vildt meget til at N bliver lidt ældre og mere interesseret i dyrene, så vi rigtig kan få nogle sjove zoo-ture.

foto 2

Der var tid til en lille spisepause på terassen

foto 3

N ved isbjørnene

foto 5

Smuk tiger

foto 1

Timon 🙂

foto 2

Savannen

foto 3

Pingvin

Der er virkelig så mange flotte og underholdende dyr, så man sagtens kan få lang tid til at gå. Vi gik dog kun i Zoo i omkring tre timer og N faldt i søvn i barnevognen undervejs (kun afbrudt af vores skrig, da en orangutang kastede hele kroppen ind mod glasruden for at forskrække os!).
En skøn skøn dag 🙂

4 thoughts on “Zoologisk have

  1. Aalborg Zoo er bare det hyggeligste sted, mit årskort udløb desværre her i marts – savner allerede brunbjørnene (;

    – Anne

Skriv et svar

