Fødselsdagseftermiddag

I morgen har jeg fødselsdag og i den forbindelse holdt vi i går min kærestes og min fødselsdag for familien. De var inviteret til eftermiddagskaffe med boller, kakao, kage osv. Det var en super hyggelig dag med højt humør, godt selskab, fine gaver og dejlige kager.

Et udsnit af kageudvalget ;)

Et udsnit af kageudvalget 😉 Der var også en sund “jordbærdrøm” på bordet, men den glemte jeg helt at forevige.

Før maden kom på bordet, gæsterne kom og snakken gik

Før maden kom på bordet, gæsterne kom og snakken gik

N hjælper til i køkkenet :)

N hjalp til i køkkenet 🙂

Gulerodskage, som jeg også lavede til Ns barnedåb

Gulerodskage, som jeg også lavede til Ns barnedåb

Hjemmelavede bountykugler

Hjemmelavede bountykugler lavet af kondenseret mælk blandet med kokosmel og overtrukket med mørk chokolade

Oreocupcakes

Oreocupcakes – et sikkert hit. Opskrift fra Pagik her

N havde fået de fine sko på og en sød kjole fra Wheat

N havde fået de fine sko på og en sød kjole fra Wheat

Mor og datter <3

Mor og datter ❤

4 thoughts on “Fødselsdagseftermiddag

Skriv et svar

