Alt under ét tag

– sådan har jeg det med Magasin. De har jo alle de rigtige mærker, især inden for de kategorier jeg pt. har størst interesse for: baby/børn og bolig (og sko) 🙂 Vi har boet i Aarhus, da jeg læste min bachelor på Handelshøjskolen, og der var Magasin bare  et sted man altid kunne finde noget. Derfor er jeg er godt træt af Aalborg-afdelingen lukkede for år tilbage. Jeg HÅBER at rygterne om Magasins tilbagevenden til Aalborg er sande 😀 Indtil da må jeg kigge på hjemmesiden og finde lækre ting, som jeg kan kigge på, når jeg forhåbentligt snart skal en tur til Aarhus. Hvis man hellere vil shoppe online, fx hvis man har langt til nærmeste Magasin, er det en stor fordel at portoen starter fra kun 25kr.

Jeg har fundet nogle lækre ting fra Magasin, tilhørende de ovennævnte kategorier:

magasin

 

Kähler væguret, Muuto “dots” og den store Kubusstage i sort er alle ting jeg drømmer om at købe når vi engang flytter i noget større. Pt. har vi 120 kvm, men på to etager, og stuen er spisestue og dagligstue i ét, så jeg kan ikke rigtig finde plads til fx en kæmpe lysestage. Stagen fra Menu er en jeg kunne tænke mig til terrassen – tror det kunne se rigtig godt ud med et par af dem stukket ned i plankeværket, med lys i på en sen sommeraften. Find alle boligting her, hvor der lige nu også kører en konkurrence, hvor du kan vinde ikke mindre end 10.000 kr til Magasins boligetage – ikke dårligt, vel?

Når det kommer til børne/babytøj er der virkelig også mange fine ting at finde. Heldragten fra MINI A TURE og kjolen fra Bakito tror jeg N vil være SÅ sød i til de kommende konfirmationer/studenterfester/sommerfester, og jeg kan finde mange flere søde ting, men måtte jo begrænse mig 😉 Tøj til baby kan du finde her. Sidst men ikke mindst er overtræksdragten fra WHEAT vildt flot, men måske ikke lige i sæson, i hvert fald ikke ret lang tid endnu (lad os satse på, at forårsvejret er kommet for at blive!).. Men det kan være en god idé at kigge på overtøj: Selvom lige netop dragten fra WHEAT ikke er på tilbud, så er der mange penge at spare ved at tjekke flyverdragter til efterårs/vintersæsonen ud allerede nu, da mange er på tilbud i øjeblikket. Flyverdragterne kan findes her.

Jeg synes virkelig det er nogle fine ting, og jeg kunne godt overveje at tage en tur til Aarhus for at shoppe lidt til især Ns sommergarderobe, men også min egen, som vist trænger til et friskt pust efter alt for mange måneder i semi-ventetøj og barselstøj (jo, det er der noget der hedder 😉 ).

/Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

 

 

 

One thought on “Alt under ét tag

Skriv et svar

