Gad vide…

Gad vide hvor mange billeder man tager af sit barn i løbet af en barsel???
Jeg tager billeder af N hver onsdag til “ugebilleder”, og her bliver der taget en del. Det er desuden begrænset hvor mange jeg kan få mig til at slette, for hun ser jo så dejlig ud på dem alle 😉 Dette er imidlertid kun om onsdagen, og selvom det ikke er hver dag jeg tager et billede af guldklumpen, så er det tæt på. Der er godt nok sket noget siden man tog ét billede til én situation og ikke kunne se billederne før de blev fremkaldt. Jeg må have købt mig en ekstern harddisk! 🙂
DSC02408

DSC02418

DSC02599

DSC02712

DSC02723

Skriv et svar

