Tanker om en vugge

Jeg har hørt om mange som har “familievugger”, som familiens babyer har sovet i siden nitten-hundrede-grønlangkål, men sådan en har vi ikke i vores familier. Jeg var på et tidspunkt meget vild med idéen om en babybay/bedside crib, og det er jeg egentlig stadig, men i graviditeten faldt jeg for en fin, gammeldags vugge til 50kr på et loppemarked, og den kunne jeg ikke lade stå. Vi malede den hvid, og den er nu super fin. N har ligget deri stort set hver nat (når T er på forretningsrejser i udlandet sover N hos mig i dobbeltsengen) og det har fungeret helt fint.

Selvom jeg stadig synes at en bedside crib kunne være skøn når man ammer, så er jeg glad for mit køb, og jeg synes vuggen har en helt særlig sjæl (:

Snart er det tid til at N skal over i tremmesengen. Jeg skal bare liiiige være færdig med en hæklet slange, som skal ligge langs kanten af sengen (jeg kalder den evighedsprojektet….) (;

IMG_5240

DSC02337

DSC02335

IMG_5434

En meget lille baby N. Fire dage ung og stadig helt hævet i hovedet ❤

IMG_5756

N knap en måned gammel og sov hele natten igennem

Skriv et svar

