Fødselsdagsønsker vol. 2 – andet

Anden del af mine fødselsdagsønsker. Jeg har faktisk lidt svært ved at tænke ud over boligting. Det er nok fordi jeg mest er til selv at købe fx. tøj, da jeg helst skal prøve det på, før jeg ved om det er et hit. Anyway, her er ønskerne:

Sandaler, frakke og nederdel fra H&M / Ørestave fra Maanesten 300,- / Ring fra Carré 1200,- / Fitnessmåtte / Bogen "Fit på 100" dage 250,- / Penge / Gavekort til fx. Salling

Sandaler, frakke og nederdel fra H&M / Ørestave fra Maanesten 300,- / “My Precious” Ring fra Carré 1200,- / Fitnessmåtte / Bogen “Fit på 100 dage” 250,- / Penge / Gavekort til fx. Salling og H&M

For den opmærksomme læser vil bogen nok springe i øjnene, men jeg har hørt så meget godt om den “kur”, og kunne godt tænke mig at spise sundere og blive strammet lidt op inden sommer. Jeg har rygrad som en regnorm, så en detaljeret plan med do’s and dont’s, lækre opskrifter og træningsplan tror jeg er noget jeg kan forholde mig til og forhåbentlig også fuldføre 🙂 Spændende, spændende..

Skriv et svar

