Overtøj til foråret

smallfashion

Stella McCartney Kids + Danefæ sweatshirts / Stella McCartney Kids strik / Miniature anorak /Danefæ jakke

Jeg er begyndt at tænke på hvilke nyanskaffelser der skal til i Ns garderobe til foråret. Én ting er hvilke størrelser jeg skal købe (hun vokser jo helt vildt hurtigt!), men jeg synes også det er lidt svært at vide hvilken slags overtøj der bliver nødvendigt, set i forhold til vejret. Regntøj tror jeg fx ikke bliver aktuelt før N starter i dagpleje til august – hun er jo ikke ude og ”lege” i regnvejr. Generelt handler det nok mest om at hun er varm og har en god temperatur i sit tøj, nu hvor hun ikke kravler eller går endnu. For når først hun begynder at kravle, og senere gå, er det også bukser og sko der skal tænkes på, som i regnbukser, overtrækssko, senere rigtige sko osv.. Men for nu vil jeg fokusere på overdele!
I den forbindelse har jeg fundet ovenstående bud på overtøj hos Smallfashion.com, som fører mange fine mærker i tøj til de små. Blandt andet kan man finde Stella McCartney Kids, Miniature og Danefæ. Jeg er ret vild med sweatshirten/strik cardiganen med foer fra Stella McCartney Kids, som kan bruges som overgangsjakke, og kan godt lide idéen om at bruge varme sweatshirts som jakker. Se Smallfashions udvalg af sweatshirts til piger her. På den anden side er jeg også brændt varm på de klassiske anorakker fra Miniature, som dén på collagen.. Decisions, decisions…

/Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen mening.

Skriv et svar

