Sko til mor

Det kan tælles på én hånd, hvor mange gange jeg har haft andet end sneakers på siden jeg blev mor. Der findes flere grunde til dette, men det er overvejende fordi jeg ikke har været særlig meget ude (fx middag på restaurant med kæresten, venindebytur el. andet) og dermed ikke har haft lejlighed til at tage stilletter på. Det bliver der nok ikke lavet om på det næste stykke tid, om end jeg synes jeg snart trænger til en date uden baby.

Hvorfor jeg holder mig til sneakers i hverdagen er der også en fornuftig forklaring på: Når man går 5-10km om dagen i gennemsnit bliver man altså lidt magelig i sit valg af sko.

Deichmann leverer et budgetvenligt alternativ til de dyre sneakers på markedet, og jeg har kig på følgende, som opfylder mine behov om at være flotte, lette, behagelige og som kan passe til det meste:
Deichmann sneakersJeg er især helt vild med dem længst til højre, som er en del af den svenske blogger Caroline Blomsts kollektion for Deichmann. Du kan finde udvalget af sneakers her.

Når nu jeg allerede var inde på Deichmanns hjemmeside, kunne jeg ikke undgå at se de her super smukke stilletter.

stillettos

De er virkelig flotte! men måske ikke de første stilletter jeg skal hoppe i, efter mere end 6 måneder på flad fod 😉

/Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen holdning

2 thoughts on “Sko til mor

  1. Et par flade sneaks duer altså også bare. Det og ankelstøvler er altid mit valg – må blive en hæle-tøse-tøs i mit næste liv (;

    – Anne

    • Ja, du har helt ret! Jeg elsker den holdning man får i høje hæle, men jeg bliver bare aldrig så garvet stilletto-pige at mine fødder ikke gør ondt efter måske fem timer 😐

Skriv et svar

