Barnets bog

I dag er N for alvor begyndt at trille fra ryg til mave, hvilket jeg naturligvis skulle have noteret. Jeg kom til at tænke lidt over fænomenet “barnets bog”, og hvor glad jeg er for at have min egen bog med mål, historier og notater om min udvikling som baby/barn. Min egen barnets bog er ret simpel i forhold til dem man kan få i dag.

Under min graviditet undersøgte jeg hvilke forskellige barnets bøger der er på markedet, og jeg faldt hurtigt for “Mine første år – minder og gemmer” fra Specialday. Den var N så heldig at få i barselsgave af sin farmor og farfar, og jeg er glad for at det endte med at blive den. Den har virkelig mange gode og relevante detaljer med, og samtidig mulighed for at udvide med ekstra sider og plastiklommer, hvis man ikke kan begrænse sig til dem der er med (som mig!). Jeg vil gøre mit bedste for at få udfyldt bogen så grundigt som muligt, for det er jeg sikker på, at N vil sætte pris på, når hun bliver ældre. Jeg kan dog allerede nu fornemme, at det er noget af et arbejde, og nogle gange lidt svært at huske alle de ting der skal skribles ned. Der er ikke noget at sige til at man hører at det kan knibe med detaljerne i bogen til barn nummer 2,3,4….  😉

Min traditionelle barnets bog til venstre og Ns til højre

Min traditionelle barnets bog til venstre og Ns til højre

DSC02207

Bogen er delt ind i kategorier: Min fødsel, Den første tid, Min udvikling, Festligheder og Gemmer

DSC02211

Plads til masser af billeder gennem hele bogen

DSC02212

Detaljer fra bogen

DSC02215

One thought on “Barnets bog

  1. Pingback: Williamdam.dk | Ruder Hjerte

Skriv et svar

