Slee Bee kørepose fra Bilka

Da jeg var gravid undersøgte jeg alverdens ting og sager på nettet, for at finde ud af hvad der var det bedste for den kommende baby, i masser af henseender. En af de ting jeg syntes var svært at finde ud af, var om lillepigen skulle have en såkaldt kørepose. Der var Voksi, Slee Bee, Trilleposen og sikkert mange flere, og jeg fandt ud af, at det vist er lidt af et “religionsspørgsmål”. Det virker som om, at for de fleste mødre/ mødre in spe står valget mellem Voksi og Slee Bee. Jeg selv var utrolig meget i tvivl om Voksiens uld virkelig var den høje pris værd, eller om man mest betaler for brandet. Vi endte med at købe en Slee Bee fra Bilka, og den har jeg/vi/N virkelig været glad for! Når hun sover sin middagslur i barnevognen, ligger hun blot i sit almindelige tøj (dvs uldbody, strømpebukser og heldragt eller trøje/bukser) og så med en uldhjelm fra Joha og et par uldvanter fra Smårollinger fra Bilka. Hun har altid en dejlig temperatur, når hun kommer ind igen, så jeg værdsætter virkelig Slee Bee’en, og det at det er så nemt at ligge hende ud at sove, uden at skulle pakke hende ind i ekstra trøjer, flyverdragter og what not. Slee Bee’en er ofte på tilbud, og kan købes her. UPDATE: Det ser ud til, at Bilka ikke længere sælger Slee Bee, men derimod “Drømmeposen”, som jeg tænker er meget lig Slee Bee’en. Drømmeposen findes her.

IMG_7338

På trilletur

IMG_7343

Glad og tilfreds pige efter en dejlig lur

Generelt har jeg fået øjnene op for flere gode ting fra Bilka, efter jeg er blevet mor. Et andet hit herhjemme er uld/bomuldsbodyerne fra Bilkas mærke Smårollinger, som N har på inden under tøjet hver dag og nat i de kolde måneder. Derudover er vi også ret begejstrede for de fine stofbleer med elefantprint (tidligere æble) på. Generelt har Bilka, udover madvarer, et stort udvalg af ting til børnefamilien indenfor mange kategorier inklusive tøj, plejeprodukter, elektronik, og ikke at forglemme deres kæmpe udvalg af LEGO legetøj og også spil, som jeg er sikker på at N får øjnene op for, når hun bliver lidt ældre 🙂 /Dette indlæg er sponsoreret, men er 100% udtryk for min egen holdning

Skriv et svar

