Hjemmelavede wallstickers

Jeg har længe syntes, at endevæggen i vores stue manglede noget i den ene side. Nu har jeg endelig fået fyldt pladsen lidt ud, nemlig med wallstickers i harlekintern.
Jeg har selv lavet dem af hyldefolie, også kaldet selvklæbende folie eller designfolie, købt i Silvan for beskedne 47 kr. for 45cm x 2m.

Det er utroligt simpelt at lave sine egne wallstickers, afhængig af designet, så jeg vil ikke lave en decideret DIY tutorial, men blot vise lidt billeder af min fremgangsmetode. Det er kun din egen fantasi (og færdigheder 😉 ), der sætter grænser for hvilket motiv du kan lave. Jeg har fundet inspiration hos Ferm Livings harlekintapet, gør-det-selv-guides i diverse online debatfora, samt på sirlig.dk, hvor man kan købe færdige harlekin wallstickers i forskellige farver, hvis man ikke lige har mod på/tid/lyst til at lave dem selv 🙂

Harlekinternene sat op på væggen

Slutresultatet: Harlekinternene sat op på væggen

Folien, købt i Silvan

Folien, købt i Silvan

Jeg tegnede mit motiv bag på folien

Jeg tegnede mit motiv bag på folien

Klippede ternene ud

Klippede ternene ud

De færdige harlekintern

De færdige harlekintern

Det færdige resultat i sine omgivelser. Jeg leger stadig lidt med mønstret, og ved ikke om dette bliver det endelige.

Det færdige resultat i sine omgivelser. Et fint, grafisk udtryk. Jeg leger stadig lidt med mønstret, og ved ikke om dette bliver det endelige.

3 thoughts on “Hjemmelavede wallstickers

  1. Pingback: Sjov med hyldefolie | Ruder Hjerte

Skriv et svar

