Tegninger og mere origami

I dag har vi været til babysvømning, og eftersom det indebærer masser af indtryk for sådan en lille baby, så sover N altid rigtig godt hver tirsdag middag (efter svømning, forståes). Det udnyttede jeg i dag, ved at hygge mig med lidt krea-tid. Jeg lavede et par origami-diamanter efter opskrift hos Design and Form. Diamanterne lavede jeg bare i alm. kopipapir, og så sprøjtede jeg lidt kobbermaling på den lille af dem. Ret fint, synes jeg.

DSC01861

Den lille diamant med kobbersplash

DSC01891

Passer fint til det lille kobber stillleben

DSC01898

Den store diamant og første forsøg udi origamidiamanter

DSC01864DSC01888

Udover papirsfoldning fik jeg også tid til at afprøve en ting jeg spottede i en DIY-video fra Søstrene Grene. Det er egentlig bare at “dutte” maling på eksempelvis et stofnet, men jeg har ikke lige et sådant stofnet uden print liggende, så prøvede bare at lave en tegning med samme fremgangsmåde. Meget sjovt.

DSC01880

Miffy med en ballon

DSC01874

Navnetegning

Jeg elsker sådanne dage hvor jeg har tid til at hygge mig med små kreativiteter 🙂

Skriv et svar

